Wróć   Forum Babyonline.pl > Czas dla mamy > Uczucia, związki, seks
Zarejestruj się FAQ Użytkownicy Grupy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz fora jako przeczytane

Uczucia, związki, seks Dorosłe sprawy, czyli świat rodziców.

Co nowego na forum? Zasady na forum.

Kalendarz szczepień dla dzieci od 0 do 18 lat.
Szczepionki chronią dziecko przed wieloma groźnymi chorobami. Eksperci mówią, które szczepienia obowiązkowe i zalecane są najważniejsze.

Konkurs na BRZUSZEK MIESIĄCA!
DODAJ zdjęcie swojego brzuszka w ciąży i WYGRAJ zestaw pościeli dla maluszka!

Porady ekspertów Babyonline.pl
Zapraszamy do zadawania pytań :)

Sprawdź aktualne konkursy dla mam i wygrywaj ciekawe nagrody!
Zmieniamy się dla Was, zajrzyj po szczegóły.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
  #1  
Stary 29-10-2009, 08:55
dede21 dede21 jest offline
Member

Zobacz mój nowy profil
dede21.polki.pl
 
Zarejestrowany: May 2009
Posty: 55
Domyślnie Tabletki - "Erotic" dla kobiet..:)

Witam wszystkie mamy
Mam do was pytanko czy ktoras z was zazywala jakies talbetki na wzrost libido? mi farmaceutka w aptece poradzila zazywac Erotic dla kobiet ale jego sklad to wsumie wiekszosc ziol - dlatego obawiam sie ze malo mi to pomoze...ale ze i tak nic juz nie mam do stacenia to kupilam i zazywam od wczoraj moze ktoras z was to brala i ma cos do powiedzenia? POMOGLO CZY SZKODA PIENIEDZY I organizmy zeby sie faszerowac? A moze cos innego co napewno skutkowalo? WIEM ZE KAZDA MA INNY ORGANIZM i to sprawa indywidualna ale ja i tak nie mam nic do stracenia bo libido jest prawie zerowe...:/ wiec jedynie tymi probami moge cos zyskac

TAK ZE DZIEKUJE ZA WSZYSTKI RADY POZDRAWIAM
__________________
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Stary 29-10-2009, 09:04
sikornik sikornik jest offline
Senior Member

Zobacz mój nowy profil
sikornik.polki.pl
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 2 879
Zdjęcia: 4
Domyślnie Odp: Tabletki - "Erotic" dla kobiet..:)

widziałam juz kiedyś te tabletki o których piszesz (przypadkiem w jakimś sex shopie bo mi takie cudo niepotrzebne, ja bym z chęcią znalazła coś co działa odwrotnie) - ok. 50 zł. kosztują więc sporo

słyszałam że hiszpańska mucha naprawdę działa i też jest skomponowana ze składników naturalnych
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Stary 29-10-2009, 10:10
dede21 dede21 jest offline
Member

Zobacz mój nowy profil
dede21.polki.pl
 
Zarejestrowany: May 2009
Posty: 55
Domyślnie Odp: Tabletki - "Erotic" dla kobiet..:)

Cytat:
Napisał sikornik Zobacz post
widziałam juz kiedyś te tabletki o których piszesz (przypadkiem w jakimś sex shopie bo mi takie cudo niepotrzebne, ja bym z chęcią znalazła coś co działa odwrotnie) - ok. 50 zł. kosztują więc sporo

słyszałam że hiszpańska mucha naprawdę działa i też jest skomponowana ze składników naturalnych

50zl bo w sex-shopie dlatego taka cena ale w aptekach od 17-20zl gora wiec nie jest najgorzejo muszce tez slyszalam ale nie wiem czy mozna stosowac je z tabletkami anty - a wiem ze te erotic mozna
__________________
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4  
Stary 29-10-2009, 10:15
sikornik sikornik jest offline
Senior Member

Zobacz mój nowy profil
sikornik.polki.pl
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 2 879
Zdjęcia: 4
Domyślnie Odp: Tabletki - "Erotic" dla kobiet..:)

można, można
one są na bazie olejków i nie koliduje jedno z drugim

a byłaś u seksuologa, może to ma u Ciebie głębsze podłoże?
a może to właśnie przez tabsy anty sadło Ci libido, mojej przyjaciółce tak zleciało że przestała je brać...
Odpowiedź z Cytowaniem
  #5  
Stary 29-10-2009, 10:16
FamilyTree's Avatar
FamilyTree FamilyTree jest offline
Senior Member

Zobacz mój nowy profil
FamilyTree.polki.pl
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 5 482
Domyślnie Odp: Tabletki - "Erotic" dla kobiet..:)

dede daj znać czy będzie jakiś wzrost libido
Natomiast kiedyś słyszałam o skuteczności tego http://www.domzdrowia.pl/40540,ampho...la-kobiet.html choć to lek homeopatyczny więc też nie wiem czy jest coś wart
__________________
Julek: 10/3/2008
Odpowiedź z Cytowaniem
  #6  
Stary 29-10-2009, 10:52
dede21 dede21 jest offline
Member

Zobacz mój nowy profil
dede21.polki.pl
 
Zarejestrowany: May 2009
Posty: 55
Domyślnie Odp: Tabletki - "Erotic" dla kobiet..:)

Cytat:
Napisał sikornik Zobacz post
można, można
one są na bazie olejków i nie koliduje jedno z drugim

a byłaś u seksuologa, może to ma u Ciebie głębsze podłoże?
a może to właśnie przez tabsy anty sadło Ci libido, mojej przyjaciółce tak zleciało że przestała je brać...
tak to przez tabletki ale ich nie odloze bo NIE PLANUJE NARAZIE DRUGIEGO MALUSZKA wiec raczej musze brac a innej antykoncepcji jakos sie boje jak plastry spirale czy cos takiego. A co do muchy to pewnie zamowie tak dla sprobowania tylko pewnie na dluzsza mete to nie jest to tak "dorywczo" mozna stosowac a ja bym wolala wlasnie brac cos na zasadzie anty - CODZIENNIE. a nie tak tylko jak przypuszczam ze cos bedzie to wtedy łYK i jazdA......ale sprobowac moze i sproboje choc raz tej muchy czy dziala (chyba)
__________________
Odpowiedź z Cytowaniem
  #7  
Stary 29-10-2009, 10:54
dede21 dede21 jest offline
Member

Zobacz mój nowy profil
dede21.polki.pl
 
Zarejestrowany: May 2009
Posty: 55
Domyślnie Odp: Tabletki - "Erotic" dla kobiet..:)

Cytat:
Napisał FamilyTree Zobacz post
dede daj znać czy będzie jakiś wzrost libido
Natomiast kiedyś słyszałam o skuteczności tego http://www.domzdrowia.pl/40540,ampho...la-kobiet.html choć to lek homeopatyczny więc też nie wiem czy jest coś wart
pewnie ze dam tylko za jakies 2 tyg (bo ponoc po tym czasie cos POWINNO RUSZYC) A NARAZIE jestem po jednej kapsulce...wiec o wynikach nie ma co mowic

POZDRAWIAM
__________________
Odpowiedź z Cytowaniem
  #8  
Stary 02-06-2010, 18:28
marlenabog's Avatar
marlenabog marlenabog jest offline
Senior Member

Zobacz mój nowy profil
marlenabog.polki.pl
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Lipki Wielkie
Posty: 287
Domyślnie Odp: Tabletki - "Erotic" dla kobiet..:)

ja używałam tych tabletek i dla mnie były super SEX nie z tej ziemi a co do muchy to badziewie
__________________


Odpowiedź z Cytowaniem
  #9  
Stary 28-02-2013, 13:57
TusiaAJN TusiaAJN jest offline
Senior Member

Zobacz mój nowy profil
TusiaAJN.polki.pl
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Posty: 208
Zdjęcia: 2
Domyślnie Odp: Tabletki - "Erotic" dla kobiet..:)

Pierwsze słyszę. Ciekawe
__________________
Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć
Nie możesz edytować swoich wypowiedzi

BB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBulletin.net.pl
Redakcja | Reklama | Regulamin
Copyrights 2010 Edipresse Polska S.A.
Dalsze rozpowszechnianie tekstów, zdjęć i materiałów wideo opublikowanych w serwisie w całości lub w części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.