Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

prezent dla chłopca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    prezent dla chłopca

    Nie mam żadnego doświadczenia z dziećmi, a nagle koleżanka z pracy zaprosiła mnie na urodziny swojego dziecka. Zastanawiam się czy zdalnie sterowany helikopter ma szansę spodobać się ośmiolatkowi: Wydaje mi się, że to dobry pomysł. Jak sądzicie?
  •    
       

    #2
    Odp: prezent dla chłopca

    Najlepiej byłoby zapytać koleżanki czym chłopak się interesuje. Może być fanem piłki nożnej i bardziej spodobałaby mu się koszulka ulubionego piłkarza. Można też wykupić bon podarunkowy, np. na jazdę quadem po torze. Ja tak planuję kupić 9- letniemu bratankowi.

    Skomentuj


      #3
      Odp: prezent dla chłopca

      Moim zdaniem ośmiolatkowi spodoba się każda zabawka,łącznie ze zdalnie sterowanym samochodem czy helikopterem,ale faktycznie pomysł z prezentem związanym z piłką nożna także jest ciekawy,może warto go wykorzystać.

      Skomentuj


        #4
        Odp: prezent dla chłopca

        Podpytać nie zawadzi, bo dowiesz się przy okazji, jak ciekawe potrafią mieć zainteresowania dzieci Ja nigdy nie przypuszczałabym, że np. syn mojej kuzynki ma takie hobby, jak zbieranie monet. Toż to hobby z poprzedniej epoki! A jednak dzieci potrafią odkrywać na nowo to, co nam się wydaje nudne lub przestarzałe.
        A dowiedziałam się o tym, tak, jak Ty - przy okazji urodzin chłopca, kiedy miałam dylemat, co mu kupić. Okazało się, że znalazłam coś, z czego był super zadowolony, a ja nawet nie przypuszczałam, że mogę kupić tak rewelacyjny prezent za takie pieniądze I to odkrycie - jak dzieci potrafią być inspirujące - bezcenne!

        Skomentuj


          #5
          Odp: prezent dla chłopca