Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kiedy kieszonkowe dla dziecka?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Kiedy kieszonkowe dla dziecka?

    Wydaje mi się, że pierwsze kilkuzłotowe kieszonkowe może otrzymywać już kilkuletnie nawet 4 -5 letnie dziecko i uczyć się, czy uzbierać na coś droższego czy nie. W ten sposób może nauczyć się pierwszej "ekonomii". A może się mylę? Może mam takie zdanie, bo studiuję na uczelni ekonomicznej? A kiedy wy i w jakiej wysokości dałyście swoim dzieciom kieszonkowe i pozwoliłyście decydować o pierwszych finansach? A może mają nawet pierwsze młodzieżowe konto w banku?




    http://moj-dzikus.blogspot.com/
  •    
       

    #2
    Odp: Kiedy kieszonkowe dla dziecka?

    Moje starsze dzieci jak dostały jakies pieniazki od rodziny na prezent -oczywiscie zbierały na swoje wydatki ,jak coś potrzebowały dostawały do reki gotówke(dyskoteki,kino ,wyjscia...)
    Monia z racji tego ze jezdzi do szkoły to dostaje na bilet i 50 zł.dla siebie.A Grześ ile by nie miał tyle przewali, wiec on ma wydzielane.Jak idzie do sklepu na zakupy cos tam zostanie ,pozwalam mu sobie wziasc , tez wyjezdza na turnieje ,mecze to potrzebuje ,to zawsze rzucę mu dyszke jak mu cos zostanie to zbiera.
    A Olcia zbiera wszystkie żółte do świnki-nie dostaje narazie kieszonkowego ,ja zadowalaja wszelkie bonusy
    Last edited by koliberek71; 01-03-2013, 19:39.


    Skomentuj


      #3
      Odp: Kiedy kieszonkowe dla dziecka?

      Ale mimo, że taka mała to pieniążki własne ma - w sumie o coś takiego właśnie mi chodziło Ja chrześniakowi pieniędzy nie chcę dawać, bo wiem, że mama mu zabierze. Chyba mu sprawię świnkę skarbonkę Mi się wydaje, że od pieniędzy uciec się nie da i maluch musi umieć o nich decydowac.




      http://moj-dzikus.blogspot.com/

      Skomentuj


        #4
        Odp: Kiedy kieszonkowe dla dziecka?

        Podnoszę wątek, bo przeciekawy artykuł jest u Michała: