Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wykres ovufriend z PCOS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    wykres ovufriend z PCOS

    Czesc dziewczyny,

    lekarz zdiagnozował u mnie PCOS dowiedziałam się o tym kilku dni temu i tak naprawdę jestem jeszcze zielona w temacie. Czy PCOS może powodować brak owulacji?
    Jak widać na wykresie moje temperatury praktycznie na jednym poziomie... nie tej dwufazowości. czy to może być właśnie jednym ze skutków PCOS?

    Dodam, że staramy się o drugie dziecko, pierwsze ma 7 lat i wtedy nie miałam żadnych problemów z zajściem w ciążę. Teraz staramy się od ponad roku i na razie efektów nie ma.
  •    
       

    #2
    Odp: wykres ovufriend z PCOS

    http://ovufriend.pl/graph/14f0672b53...5d080b84153c82

    Skomentuj


      #3
      Odp: wykres ovufriend z PCOS

      dziewczyny plisss pomóżcie

      Skomentuj


        #4
        Odp: wykres ovufriend z PCOS

        Może w tym wątku o pco coś pomoże:http://forum.babyonline.pl/forum/showthread.php?t=3417

        Niestety nie mam żadnej wiedzy na ten temat, może warto wybrać dobrego lekarza ale nie samego ginekologa, a ginekologa-endokrynologa specjalizującego się w PCO. Życzę powodzenia w staraniach!

        Skomentuj


          #5
          Odp: wykres ovufriend z PCOS

          A masz też nieregularne miesiączki? Tylko lekarz może Ci z tym pomóc, czyli dać coś na stymulację jajników, więc porozmawiaj z nim o tym, jak Twój Ci nie pomoże, to idź od razu do innego, najlepiej jakiegoś, który się specjalizuje w leczeniu niepłodności.
          Póki co zdrowo się odżywiaj, nie jedz śmieciowego jedzenia i unikaj stresów czyli nie nakręcaj się, jak macie już jednego dzidziusia, to z drugim też na pewno się uda, tylko widocznie potrzebujecie trochę czasu!

          Skomentuj


            #6
            Odp: wykres ovufriend z PCOS