Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Ubezpieczenie mieszkania

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Ubezpieczenie mieszkania

    Hej Kochane! Chciałabym Was się poradzić w jednej sprawie, otóż właśnie kupiłam mieszkanie, teraz pozostaje kwestia jego ubezpieczenia, chciałabym tym samym Was zapytać jakiego ubezpieczyciela mogłybyście polecić? Chodzi o to, żeby nie było z nim problemów w razie wystąpienia jakiejś szkody (żeby nie podciągał na siłę szkody pod wyłączenia z OWU) oraz żeby nie było ono zbyt drogie. porównałam sobie różnę oferty, ale mimo wszystko ciężko mi się na coś zdecydować, bo jestem szczerze mówiąc zielona... Dlatego nie ukrywam liczę na małą pomoc
  •    
       

    #2
    Odp: Ubezpieczenie mieszkania

    Od lat opłacam ubezpieczenie w PZU. Kwota ubezpieczenia jest zależna głównie od kwoty na którą chcesz ubezpieczyć ruchomości (a więc sprzęt rtv, komputery i inne). Ja płacę ok 230 pln rok. Kwota ubezpieczenia (20 000) w zupełności wystarcza - bo przecież ścian nie wyniosą, a na sprzet wystarczy. Kosztowności żadnych w mieszkaniu nie trzymamy. Mam nadzieję że Ci pomogłam - jak coś to pisz.

    Skomentuj


      #3
      Odp: Ubezpieczenie mieszkania

      Ja szukam najlepszego i w sumie najtańszego ubezpieczenia mieszkania, na razie nie zdecydowałam się na nic konkretnego. Podobno warto iść do doradcy finansowego. Jak sądzicie warto iść?
      Last edited by Redakcja_MamoToJa.pl; 28-04-2014, 10:25.

      Skomentuj


        #4
        Odp: Ubezpieczenie mieszkania

        u nas też PZU... klasycznie tak na wszelki wypadek

        Skomentuj


          #5
          Odp: Ubezpieczenie mieszkania

          Cześć wszystkim
          zdecydowanie warto kupić ubezpieczenie, nawet jakiekolwiek, najtańsze tak żeby mieć podstawowy zakres ubezpieczenia. Ubezpieczenie mieszkania jest stosunkowo tanie do szkód jakie mogą być

          Skomentuj


            #6
            Odp: Ubezpieczenie mieszkania