Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

co po 3 miesiącu????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    co po 3 miesiącu????

    cześć, mój synek skończył 3 miesiące, od kilku dni daję mu do przegotowanej wody pół łyżeczki soku malinowego domowej roboty i nic mu się nie dzieje, natomiast od wczoraj kaszke bananową ale tylko raz i to 1 łyżeczkę, bo się nie najada mlekiem (karmię butelką) ale dziasiaj zrobił już 4 kupki i też nie wiem czy to przez kaszke czy przez wczorajsze szczepienie. Chcę za niedłudo spróbować mu dać zupki, słyszałam że dynia jest idealna na początek, niestety nie wiem ile trzeba ją gotować. Dziewczyny, myślicie że dobrze robię dając mu już teraz nowe produkty, co wy na to, a może coś innego proponujecie, bo w zasadzie jestem początkującą mamą!?


  •    
       

    #2
    692185104 ja jestem zwolennikiem teorii, że na wszystko przychodzi odpowiedni czas.
    Dziecko do 5-6 miesiąca nie potrzebuje innych posiłków niż mleko. Oczywiście po raz kolejny napiszę słynne zdanie "każdy robi jak uważa" ale, żeby 3 miesięcznemu dziecku wprowadzać już dodatkowe posiłki to już chyba przesada
    Ja zaczęłam od soczków gdy mój maluch miał 5,5 miesiąca potem jabłko i marchewkę i wierz mi, nic mu się nie stało, że tak późno zakosztował nowych smaków. A przynajmniej nigdy nie mieliśmy żadnych problemów skórnych (oprócz skazy białkowej ale to inny temat), problemów z kupką, nie martwiłam się kolorem czy ilościami kupy.

    A rozmawiałaś z pediatrą na temat rozszerzenia diety ??
    Julek: 10/3/2008

    Skomentuj


      #3
      ja też uważam, że 3 m-ce to za szybko na rozszerzanie diety. Ja karmię piersią i przez 6 m-cy dzidziuś nie potrzebuje nic innego. Przy butli można dietę rozszerzyć wcześniej, ale nie sądzę, że az tak szybko. Zgadzam się z FamilyTree, że każdy robi jak uważa, i że na pewno trzeba to skonsultować z lekarzem.


      Skomentuj


        #4