Wróć   Forum Babyonline.pl > Czekając na dziecko > Starania o dziecko
Zarejestruj się FAQ Użytkownicy Grupy Kalendarz Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz fora jako przeczytane

Starania o dziecko Staracie się zajść w ciążę? A może dopadają was jakieś wątpliwości? Pytajcie!

Co nowego na forum? Zasady na forum.

Kalendarz szczepień dla dzieci od 0 do 18 lat.
Szczepionki chronią dziecko przed wieloma groźnymi chorobami. Eksperci mówią, które szczepienia obowiązkowe i zalecane są najważniejsze.

Konkurs na BRZUSZEK MIESIĄCA!
DODAJ zdjęcie swojego brzuszka w ciąży i WYGRAJ zestaw pościeli dla maluszka!

Porady ekspertów Babyonline.pl
Zapraszamy do zadawania pytań :)

Sprawdź aktualne konkursy dla mam i wygrywaj ciekawe nagrody!
Zmieniamy się dla Was, zajrzyj po szczegóły.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
  #11  
Stary 16-09-2008, 14:25
cetteHela's Avatar
cetteHela cetteHela jest offline
Junior Member

Zobacz mój nowy profil
cetteHela.polki.pl
 
Zarejestrowany: Aug 2008
Posty: 13
Domyślnie

Ale tempo macie dziewczyny Gratulacje!
Odpowiedź z Cytowaniem
  #12  
Stary 18-09-2008, 07:05
Agnieszka222's Avatar
Agnieszka222 Agnieszka222 jest offline
Member

Zobacz mój nowy profil
Agnieszka222.polki.pl
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Posty: 30
Wyślij wiadomość przez Skype™ to Agnieszka222
Domyślnie

pierwsze udalo sie za 2 razem a drugie wpadka
Odpowiedź z Cytowaniem
  #13  
Stary 22-09-2008, 10:05
myszkamoja myszkamoja jest offline
Senior Member

Zobacz mój nowy profil
myszkamoja.polki.pl
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Posty: 295
Domyślnie

staramy się od pół roku w każdej wolnej chwili hihi
pozdrowienia dla Was
Odpowiedź z Cytowaniem
  #14  
Stary 22-09-2008, 15:38
AntonSadko's Avatar
AntonSadko AntonSadko jest offline
Junior Member

Zobacz mój nowy profil
AntonSadko.polki.pl
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Posty: 18
Domyślnie

To ogólnie sprawnie to przebiega. To fajnie. Chyba znowu zaczną się jakieś demograficzne wyże!
Odpowiedź z Cytowaniem
  #15  
Stary 22-09-2008, 21:24
asasia14 asasia14 jest offline
Member

Zobacz mój nowy profil
asasia14.polki.pl
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Posty: 84
Domyślnie

U mnie dwa dzieciaczki bezproblemowo.Trzecie jest w trakcie poczęcia-mam nadzieję,że i tym razem się uda,może będzie chłopiec?
Odpowiedź z Cytowaniem
  #16  
Stary 28-09-2008, 22:52
wisko wisko jest offline
Junior Member

Zobacz mój nowy profil
wisko.polki.pl
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Posty: 15
Domyślnie

U mnie było jakieś 10 m-cy intensywnych starań. W porównaniu z Waszymi wypowiedziami to dosyć długo ale za to mam co wspominać
Odpowiedź z Cytowaniem
  #17  
Stary 29-09-2008, 07:13
justynaXsanko justynaXsanko jest offline
Senior Member

Zobacz mój nowy profil
justynaXsanko.polki.pl
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Posty: 165
Zdjęcia: 544
Domyślnie

ok. 1 miesiąca, ale takie staranie to wiele przyjemności

Ostatnio edytowane przez justyna.sanko : 29-09-2008 o 07:17.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #18  
Stary 01-10-2008, 15:55
roksii roksii jest offline
Junior Member

Zobacz mój nowy profil
roksii.polki.pl
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Posty: 4
Domyślnie

U nas 31 nieudanych cykli....
ale udalo sie jestem w 7tyg
okazalo sie mniejwiecej rok temu ze mam niedoczynnosc tarczycy...
i dopiero uregulowanie jej pomoglo...
pozdrawiam Wszystkie starajace sie i zycze dwoch kresek na testach
Odpowiedź z Cytowaniem
  #19  
Stary 06-10-2008, 09:37
misio100 misio100 jest offline
Senior Member

Zobacz mój nowy profil
misio100.polki.pl
 
Zarejestrowany: Sep 2008
Posty: 573
Zdjęcia: 1
Domyślnie

Nam zeszło 3 miesiące ale to była fajna zabawa
pozdrawiam
Odpowiedź z Cytowaniem
  #20  
Stary 29-10-2008, 14:21
WikuniaN0408 WikuniaN0408 jest offline
Senior Member

Zobacz mój nowy profil
WikuniaN0408.polki.pl
 
Zarejestrowany: Oct 2008
Posty: 200
Domyślnie

10dni obliczylam ze przez te 10dni mam dni plodne to znaczy malo plodne wiecej plodne i jajaeczkowanie wiec chcialam zlapac wszsytkie wiec jak pacierz przez 10dni rano i wieczorem i za mies juz mialam dwie kreseczki
Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć
Nie możesz edytować swoich wypowiedzi

BB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:33.


Redakcja | Reklama | Regulamin
Copyrights 2010 Edipresse Polska S.A.
Dalsze rozpowszechnianie tekstów, zdjęć i materiałów wideo opublikowanych w serwisie w całości lub w części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.