Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nie wiem co dalej

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

    Nie wiem co dalej

    Chciałabym w końcu zacząć żyć - być bezpieczną, kochaną i szanowaną. W wieku 19 lat wyszłam za mąż za dużo starszego mężczyznę. Dzieliło nas nie tylko 16 lat, ale także poziom wykształcenia, zainteresowania i sposób patrzenia na świat, tylko, że wtedy jeszcze tego nie widziałam. Zaraz po ślubie zaszłam w ciążę. Krótko później rozstaliśmy się. Działy się wtedy okropne rzeczy, których nigdy nie zapomnę. Dziś mam 22 lata, cudowną córeczkę, która jest całym moim światem, studiuję. Później poznałam fantastycznego faceta - mówiłam nawet, że go sobie wyśniłam... przystojny, w podobnej sytuacji życiowej, mówił, że pokochał mnie i moje dziecko... idealny... Byłam z nim rok. Był krócej po rozstaniu niż ja, więc starałam się rozumieć, że czasem myśli o byłej, wybaczyłam, że wrócił do niej (na miesiąc, ale bolało bardzo), starałam się być dobra i wyrozumiała, a niedawno usłyszałam od niego, że nie możemy być razem, bo nie jest w stanie udźwignąć tego, że ja mam dziecko... Zawalił mi się cały świat. Nie dlatego, że mnie zostawił, ale dlatego, że z nim byłam, że straciłam rok życia, by znów być samotną, ale i dlatego, iż pozwoliłam mojej córci go pokochać jak ojca... Minęły już dwa tygodnie, a ona wciąż go woła, pyta gdzie on jest...
  •    
       

    #2
    Odp: Nie wiem co dalej